.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه‌ها از تماميت فرهنگي كشور دفاع كنند

نماينده ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران گفت: رسانه‌ها از تماميت فرهنگي كشور دفاع كنند.

حجت‌الاسلام مختار نظري پيش از ظهر امروز در همايش تبيين نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در دفاع مقدس و جنگ نرم اظهار داشت: آمادگي روحي و رواني براي مبارزه با جنگ نرم ضروري است.
وي با اشاره به اينكه خط مقدم جنگ نرم را سربازان و نظاميان تشكيل نمي‌دهند، افزود: در اين ميدان بايد رسانه‌ها در اين خط مقدم حاضر باشند تا كساني قصد نابودي بناي فرهنگي ايران اسلامي را دارند، حاضر شود.
نماينده ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران خاطرنشان كرد: نخستين نكته در اين بخش درك مشترك است كه بايد اصحاب رسانه به اين نتيجه برسند كه به صورت همگام در برابر جنگ نرم دشمن ايستادگي كنند.
وي مقابله كردن با اين جنگ نرم را منوط به شناخت فضاي سخت عنوان و تصريح كرد: وقتي درك مشترك در مورد مبارزه از بين برود بيشترين وقت صرف تخطئه كردن ديگري صورت مي‌گيرد.
نظري ايجاد هم‌افزايي در اين بخش را ضروري خواند و يادآور شد: در اين بخش نيز همانند دفاع سخت كه 39 نفر تدارك مي‌ديدند تا يك نفر بجنگد، بايد تلاش گروهي صورت گيرد.
وي بر حفظ و تقويت فرهنگ اسلامي تأكيد كرد و اظهار داشت: بايد متناسب با جبهه فرهنگي كه دشمن عليه انقلاب انجام مي‌دهد تلاش شود كه در اين راستان بايد از طريق رسانه‌هاي گروهي چاره انديشي شود.
نماينده ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران با اشاره به اينكه رزمندگان در جبهه‌ها دفاع را به خوبي انجام دادند، گفت: بايد در جنگ فرهنگي و نرم اصحاب رسانه از تماميت فرهنگي كشور دفاع كنند.
در پايان اين مراسم از تعدادي از خبرنگاراني كه در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، تجليل شدند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.